Wednesday 24 June 2009

Happy fifth wedding anniversary ...

To my lovely wife ... terima kasih kerana menjadi ibu kepada anak-anak ku; menjadi kekasih sepanjang jalan; menjadi teman untuk berbicara; menjadi insan yang menyokong kerja-kerjaku ...
... dan aku tahu tidak mudah menjadi ibu sepertimana kutahu sukarnya menjadi bapa ... aku mengerti betapa sukarnya bergelar isteri sebagaimana aku memahami tanggungjawab suami ... dan aku mengerti betapa tabahnya bergelar wanita sebagaimana aku mengerti betapa besarnya tanggunjawab lelaki .. happy 5th anniversary ... 29 May 2009 ... moga Allah memberkati hidup kita!

2 comments:

  1. Congrats! Moga ALLAH sentiasa melindungi dan merahmati kalian sekeluarga...Amiin! :)

    -KI-

    ReplyDelete
  2. Selamat ulang tahun ke lima kak Ana & encik Mahzan. Dah lima tahun rupanya ye hehe..

    -F-

    ReplyDelete